aprilia dorsoduro 750
Σελίδα 1 από 1
aprilia dorsoduro 750
aprilia dorsoduro 750
Θες να θυμηθείς πως είναι να νιώθεις ερωτευμένος έφηβος; Ανέβα σε ένα dorsoduro και παίξε λίγο με τη μανέτα του γκαζιού. Οι apriliaνοί φίλοι μας έβαλαν κι εδώ μια τεράστια τεχνογνωσία από τον παγκόσμιο τίτλο στα supermoto S2 και κατάφεραν να παρουσιάσουν μια μοναδική μοτοσυκλέτα που δημιουργεί μια κατηγορία από μόνη της. Ζούμε σε μια εποχή που η πολυχρηστικότητα είναι πλέον υποχρεωτική στα δίκυκλα και αυτό δεν το ξέχασαν στο Νοάλε. Έτσι συνδύασαν ένα ιδιαίτερο επιθετικό design, με τον πολιτικώς ορθό χαρακτήρα που διέπει τους καιρούς μας. [/size]
Ανεβαίνεις λοιπόν στην άνετη για μοτάρντ σέλα, κι αφού ελέγξεις το πάνελ που δίνει υπεραρκετή πληροφόρηση απλά χαϊδεύεις το μπουτόν της μίζας και ακούς ένα ξεχωριστό ήχο. Δεν υπάρχει περίπτωση αυτός ο βαρύγδουπος δικύλινδρος μπάσος ήχος να μη σε συνεπάρει και να μη σε εξωθήσει να κουμπώσεις άμεσα την πρώτη σχέση για να φύγεις. Και πράγματι αυτό γίνεται με χαρακτηριστική ευκολία μέσω του ride by wire ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης, δεύτερης γενιάς, που εξελιγμένο πλέον δείχνει το δρόμο του μέλλοντος στις μοτοσυκλέτες. Ανοίγεις το γκάζι για να ξεκινήσει η μοτοσυκλέτα να κυλάει και αμέσως σου κάνει εντύπωση η ομαλότητα που αυτό συμβαίνει. Δεν παρατηρείς κανένα ξέσπασμα, καμιά έκρηξη χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη δύναμη. Υπάρχει και παραυπάρχει, μα αυτή γίνεται αντιληπτή μόνο στην επιλογή sport mode, από έναν απλούστατο διακόπτη στο πάνελ. Στην καθημερινή touring mode όμως, αυτό που χρειάζεσαι είναι μια φιλική και απαλή μοτοσυκλέτα απόλυτα ελέγξιμη και συνεργάσιμη παντού. Σε περίπτωση βέβαια που ζείτε στην Ελλάδα με το εντυπωσιακό της οδικό δίκτυο η επιλογή rain mode είναι επιβεβλημένη!
Όμως ο προορισμός μια τέτοιας δημιουργίας δεν είναι μόνο το κλείνον άστυ. Είναι και οι υπέροχες στριφτερές διαδρομές που υπάρχουν πολύ κοντά σε αυτό καθώς και η πίστα. Με ένα κινητήρα που δεν ακολουθεί την πεπατημένη, την άπλετη παροχή ακατέργαστης δύναμης δηλαδή, μα αντίθετα σκέφτεται πριν δώσει εντολή στις πεταλούδες των βαλβίδων, περνώντας ένα «δεύτερο χεράκι» την εντολή από το γκάζι. Αυτό συμβαίνει σε πραγματικό χρόνο και μόνο σκοπό έχει την εξομάλυνση της λειτουργίας του ώστε να βρίσκεται πάντα στο ύψιστο των επιδόσεων. Άλλωστε με 95 ονομαστικούς ίππους από 750 κυβικά εκατοστά δε θα μπορούσε διαφορετικά να κοιτάξει κατάματα τον ανταγωνισμό. Η τεχνολογία αυτή σε συνδυασμό με τη ροπή των 8,2 kgm που κατατίθεται στις 4500 σαλ φέρνει τον αναβάτη σε θέση να περιπαίζει αρκετά μοντέλα του ανταγωνισμού. Βλέπετε κάποιος που αντιλαμβάνεται από αγώνες γνωρίζει καλά ότι οι απόλυτες τιμές των αριθμών απέχουν παρασάγγας από την πραγματική ουσία της απόλαυσης. Είναι στενό κι ελαφρύ (186kg) κι έτσι εύκολα το μανουβράρεις παντού. Με βάρος ισόποσα μοιρασμένο εμπρός και πίσω και με μεγάλη σέλα είσαι σε θέση να «παίζεις» με το βάρος σου κατά το δοκούν ώστε να το εκμεταλλεύεσαι στο έπακρο. Το μπροστινό είναι το κλασσικό για την aprilia ανάποδο 43άρι και πίσω η ανάρτηση είναι διαμηκώς τοποθετημένη που πέραν της οπτικής αρμονίας επιφέρει και μια άψογη συνεργασία με το αλουμινένιο ψαλίδι. Σημειωτέον ότι φέρει ready to race βάσεις στήριξης στο διπλό αγωνιστικό στάντ!
Το πλαίσιο είναι ένα μείγμα ατσαλιού κι αλουμινίου, ένα μείγμα ευαισθησίας κι ακαμψίας. Το πώς γίνεται αυτό είναι απλό κι άρα έξυπνο. Το πάνω σωληνωτό χωροδικτύωμα είναι ατσάλινο κι εδράζεται σε πλευρικές βάσεις αλουμινίου. Απλό και εργονομικό για κάθε επιλογή. Έτσι σου δίνει τη φερεγγυότητα της σταθερότητας στη στροφή μα και την απαλότητα στις ανωμαλίες, μεταφέροντας σου οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεσαι άμεσα! Όλα τα παραπάνω συνηγορούν στην ανόθευτη διασκέδαση που απολαμβάνεις σε «σφιχτά» κομμάτια, βγάζοντας από το μυαλό σου την ακρίβεια στο δεξί γκριπ και κατεβάζοντας με ευκολία σχέσεις ώστε να νιώθεις πάντα Van de Bosch! Διαλέγεις τη γραμμή σου και απλά εφαρμόζεις το counter steering, τα υπόλοιπα τα κάνει μόνη της, και τα κάνει καλά, κι αυτό είναι που σε φτιάχνει, γιατί απλά βγαίνεις από τη στροφή με τέρμα γκάζι χωρίς φόβο και πάθος!!! Δε φοβάσαι πουθενά ότι η μοτοσυκλέτα σε έχει γιατί τα φρένα της συνεργάζονται άψογα με αναρτήσεις και πλαίσιο παρέχοντας τη στιβαρότητα που θες. Διαλέγοντας δε κι ένα άλλο ζευγάρι ελαστικών τότε τελειώνουν όλες οι αμφιβολίες σου.
Στο χώμα είσαι υποχρεωμένος να κάνεις κάποιες παραδοχές μα τις φλαταδούρες και τα βατά μονοπάτια θα τα καταπιεί με ευκολία!!! Μη ξεχνάμε ότι ο Andrea Padovani με ένα εντελώς νορμάλ Aprilia Dorsoduro, κέρδισε την 5η θέση στoν «Αγώνα προς τα σύννεφα» του Pikes Peak…
Αυτό που συνοπτκά πρέπει να πούμε είναι πως όποιο ψεγάδι έχει αυτή η μοτοσυκλέτα σε κάνει με ευκολία να το παραβλέψεις κοιτώντας την από πίσω!!! Όπως και τις καλλίγραμμες γυναίκες!!!
κείμενο: Π.Γ.Αναστασόπουλος
φωτό: Αλέξανδρος Γιώτης
Θες να θυμηθείς πως είναι να νιώθεις ερωτευμένος έφηβος; Ανέβα σε ένα dorsoduro και παίξε λίγο με τη μανέτα του γκαζιού. Οι apriliaνοί φίλοι μας έβαλαν κι εδώ μια τεράστια τεχνογνωσία από τον παγκόσμιο τίτλο στα supermoto S2 και κατάφεραν να παρουσιάσουν μια μοναδική μοτοσυκλέτα που δημιουργεί μια κατηγορία από μόνη της. Ζούμε σε μια εποχή που η πολυχρηστικότητα είναι πλέον υποχρεωτική στα δίκυκλα και αυτό δεν το ξέχασαν στο Νοάλε. Έτσι συνδύασαν ένα ιδιαίτερο επιθετικό design, με τον πολιτικώς ορθό χαρακτήρα που διέπει τους καιρούς μας. [/size]
Ανεβαίνεις λοιπόν στην άνετη για μοτάρντ σέλα, κι αφού ελέγξεις το πάνελ που δίνει υπεραρκετή πληροφόρηση απλά χαϊδεύεις το μπουτόν της μίζας και ακούς ένα ξεχωριστό ήχο. Δεν υπάρχει περίπτωση αυτός ο βαρύγδουπος δικύλινδρος μπάσος ήχος να μη σε συνεπάρει και να μη σε εξωθήσει να κουμπώσεις άμεσα την πρώτη σχέση για να φύγεις. Και πράγματι αυτό γίνεται με χαρακτηριστική ευκολία μέσω του ride by wire ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης, δεύτερης γενιάς, που εξελιγμένο πλέον δείχνει το δρόμο του μέλλοντος στις μοτοσυκλέτες. Ανοίγεις το γκάζι για να ξεκινήσει η μοτοσυκλέτα να κυλάει και αμέσως σου κάνει εντύπωση η ομαλότητα που αυτό συμβαίνει. Δεν παρατηρείς κανένα ξέσπασμα, καμιά έκρηξη χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη δύναμη. Υπάρχει και παραυπάρχει, μα αυτή γίνεται αντιληπτή μόνο στην επιλογή sport mode, από έναν απλούστατο διακόπτη στο πάνελ. Στην καθημερινή touring mode όμως, αυτό που χρειάζεσαι είναι μια φιλική και απαλή μοτοσυκλέτα απόλυτα ελέγξιμη και συνεργάσιμη παντού. Σε περίπτωση βέβαια που ζείτε στην Ελλάδα με το εντυπωσιακό της οδικό δίκτυο η επιλογή rain mode είναι επιβεβλημένη!
Όμως ο προορισμός μια τέτοιας δημιουργίας δεν είναι μόνο το κλείνον άστυ. Είναι και οι υπέροχες στριφτερές διαδρομές που υπάρχουν πολύ κοντά σε αυτό καθώς και η πίστα. Με ένα κινητήρα που δεν ακολουθεί την πεπατημένη, την άπλετη παροχή ακατέργαστης δύναμης δηλαδή, μα αντίθετα σκέφτεται πριν δώσει εντολή στις πεταλούδες των βαλβίδων, περνώντας ένα «δεύτερο χεράκι» την εντολή από το γκάζι. Αυτό συμβαίνει σε πραγματικό χρόνο και μόνο σκοπό έχει την εξομάλυνση της λειτουργίας του ώστε να βρίσκεται πάντα στο ύψιστο των επιδόσεων. Άλλωστε με 95 ονομαστικούς ίππους από 750 κυβικά εκατοστά δε θα μπορούσε διαφορετικά να κοιτάξει κατάματα τον ανταγωνισμό. Η τεχνολογία αυτή σε συνδυασμό με τη ροπή των 8,2 kgm που κατατίθεται στις 4500 σαλ φέρνει τον αναβάτη σε θέση να περιπαίζει αρκετά μοντέλα του ανταγωνισμού. Βλέπετε κάποιος που αντιλαμβάνεται από αγώνες γνωρίζει καλά ότι οι απόλυτες τιμές των αριθμών απέχουν παρασάγγας από την πραγματική ουσία της απόλαυσης. Είναι στενό κι ελαφρύ (186kg) κι έτσι εύκολα το μανουβράρεις παντού. Με βάρος ισόποσα μοιρασμένο εμπρός και πίσω και με μεγάλη σέλα είσαι σε θέση να «παίζεις» με το βάρος σου κατά το δοκούν ώστε να το εκμεταλλεύεσαι στο έπακρο. Το μπροστινό είναι το κλασσικό για την aprilia ανάποδο 43άρι και πίσω η ανάρτηση είναι διαμηκώς τοποθετημένη που πέραν της οπτικής αρμονίας επιφέρει και μια άψογη συνεργασία με το αλουμινένιο ψαλίδι. Σημειωτέον ότι φέρει ready to race βάσεις στήριξης στο διπλό αγωνιστικό στάντ!
Το πλαίσιο είναι ένα μείγμα ατσαλιού κι αλουμινίου, ένα μείγμα ευαισθησίας κι ακαμψίας. Το πώς γίνεται αυτό είναι απλό κι άρα έξυπνο. Το πάνω σωληνωτό χωροδικτύωμα είναι ατσάλινο κι εδράζεται σε πλευρικές βάσεις αλουμινίου. Απλό και εργονομικό για κάθε επιλογή. Έτσι σου δίνει τη φερεγγυότητα της σταθερότητας στη στροφή μα και την απαλότητα στις ανωμαλίες, μεταφέροντας σου οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεσαι άμεσα! Όλα τα παραπάνω συνηγορούν στην ανόθευτη διασκέδαση που απολαμβάνεις σε «σφιχτά» κομμάτια, βγάζοντας από το μυαλό σου την ακρίβεια στο δεξί γκριπ και κατεβάζοντας με ευκολία σχέσεις ώστε να νιώθεις πάντα Van de Bosch! Διαλέγεις τη γραμμή σου και απλά εφαρμόζεις το counter steering, τα υπόλοιπα τα κάνει μόνη της, και τα κάνει καλά, κι αυτό είναι που σε φτιάχνει, γιατί απλά βγαίνεις από τη στροφή με τέρμα γκάζι χωρίς φόβο και πάθος!!! Δε φοβάσαι πουθενά ότι η μοτοσυκλέτα σε έχει γιατί τα φρένα της συνεργάζονται άψογα με αναρτήσεις και πλαίσιο παρέχοντας τη στιβαρότητα που θες. Διαλέγοντας δε κι ένα άλλο ζευγάρι ελαστικών τότε τελειώνουν όλες οι αμφιβολίες σου.
Στο χώμα είσαι υποχρεωμένος να κάνεις κάποιες παραδοχές μα τις φλαταδούρες και τα βατά μονοπάτια θα τα καταπιεί με ευκολία!!! Μη ξεχνάμε ότι ο Andrea Padovani με ένα εντελώς νορμάλ Aprilia Dorsoduro, κέρδισε την 5η θέση στoν «Αγώνα προς τα σύννεφα» του Pikes Peak…
Αυτό που συνοπτκά πρέπει να πούμε είναι πως όποιο ψεγάδι έχει αυτή η μοτοσυκλέτα σε κάνει με ευκολία να το παραβλέψεις κοιτώντας την από πίσω!!! Όπως και τις καλλίγραμμες γυναίκες!!!
κείμενο: Π.Γ.Αναστασόπουλος
φωτό: Αλέξανδρος Γιώτης
Π.Γ.Α- Super Member
- Αριθμός μηνυμάτων : 476
Registration date : 04/01/2008
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|