HONDA XL700V TRANSALP

Πήγαινε κάτω

HONDA XL700V TRANSALP

Δημοσίευση  Π.Γ.Α Την / Το Τετ 16 Απρ - 16:59



Διαλπιστής

HONDA XL700V TRANSALP





Μετά από 8 ολόκληρα χρόνια από την τελευταία ριζική αναβάθμιση, ήρθε επιτέλους η ώρα να εμφανιστεί ένας καινούριος «Διαλπιστής». Κι αυτό όχι μόνο γιατί ο ανταγωνισμός πλέον έχει περάσει σε άλλα επίπεδα, αλλά κυρίως γιατί οι ανάγκες του αναβάτη έχουν αλλάξει κατά κόρον. Σε μια εποχή που πλέον υπάρχει η απόλυτη εξειδίκευση σε δίτροχα μοντέλα, έρχεται η «BigH» να μας θυμίσει ότι μια μοτοσυκλέτα δεν είναι μόνο για μια χρήση, αλλά πρέπει να καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερες με τον καλύτερο τρόπο με τη συνέπεια που η Transalp προσφέρει 20 χρόνια τώρα.







Η σχέση του νέου «Διαλπιστή» με τα παλαιότερα μοντέλα είναι πολύ μικρή σε κάθε σχεδόν τομέα. Ξεκινώντας από τη σχεδίαση εύκολα παρατηρείς ότι πλέον έχει «μαζευτεί» σε διαστάσεις κάτι που, αν και αρχικά ξενίζει τους πολλούς που θα περίμεναν ένα εντυπωσιακό μέγεθος που θα παρέπεμπε σε χιλιάρι, είναι υπερβολικά χρηστικό στην καθημερινότητα ενός αστού. Πόσοι από μας άραγε έχουν μετανιώσει που δεν έχουν κι ένα παπί ή σκούτερ για τη διαδρομή δουλειά-σπίτι και τούμπαλιν μέσα στην κυκλοφοριακή συμφόρηση; Η απάντηση είναι απλούστατη και θα αφήσει κάποιον άναυδο με το πώς «διχαλώνει» στην Τransalp 700. Νέα σέλα που κρίνεται υπέρ-βολική, γωνίες ποδιών και χεριών σε ιδανικές μοίρες, και τα μασπιέ τοποθετημένα έτσι ώστε το πόδι να φτάνει στο οδόστρωμα σχεδόν αυτόματα. Το κόψιμο του τιμονιού, θα σε βοηθήσει να κυκλοφορείς ανεπαίσθητα μέσα στην πόλη. Τα ποιοτικά πλαστικά είναι σχεδιασμένα ώστε να παραπέμπουν σε περιπετειώδεις διαδρομές, ενώ ο μπροστινός προβολέας θα χρειαστεί λίγη συνήθεια, όχι για την απόδοσή του η οποία είναι εξαιρετική, μα για την αισθητική του. Το μασκάκι με τη χαμηλή ζελατίνα, είναι πολύ μαζεμένο και αυτό βολεύει στην καθημερινή μετακίνηση και τις χωμάτινες εξερευνήσεις, όχι όμως και στα μεγάλα εθνικά δίκτυα. Μια after market λύση λοιπόν, είναι επιβεβλημένη για τους χιλιομετροφάγους. Οι μικρότερες αυτές διαστάσεις οφείλονται στο μικρότερης χωρητικότητας ρεζερβουαρ που πλέον δέχεται 14,7 λίτρα (+3 λίτρα η ρεζέβα). Αυτό δε συνεπάγεται απόλυτα και μικρότερη αυτονομία, αφού η Honda διατείνεται τη χαμηλότερη κατανάλωση λόγω PGM F1...








Οι αναρτήσεις (41mm με διαδρομή 177 μπροστά και 173 mm πίσω) αν και στην πόλη σε εντυπωσιάζουν με την άνεσή τους, στην εθνική σε αφήνουν αδιάφορο, αλλά εκεί που πραγματικά τις εκτιμάς είναι στο χώμα. O 19άρης μπροστινός και το 130άρι λάστιχο πίσω σε βοηθούν να μην ασχολείσαι με το είδος του εδάφους, ενώ η μικρή ζελατίνα σε ευνοεί ακόμη και στα άλματα(!). Ο κινητήρας είναι δανεισμένος από το νέο Deauville 700, εξημερωμένος όμως ώστε να δίνει τη δύναμή του από τις 1300(!) στροφές. Αυτό το δεδομένο σε συνάρτηση με την απόλυτη γραμμικότητα μιας παραβολικής παράστασης κάνουν ξεκάθαρο για τι κινητήρα μιλάμε. Ο νέος V2 52ο , ελέω full καταλύτη και εξαιρετικής χαρτογράφησης στον εγκέφαλο, είναι ελαστικός και αξιόπιστος, δίχως καμμιά «τρύπα», δίνοντας περίπου 60 ίππους, που είναι υπεραρκετοί για τη χρήση που πραγματικά προορίζεται, Αποτελεί δε τέρας αξιοπιστίας και θέτει τις βάσεις για ένα ακόμη διαχρονικό μοντέλο της “BigH”. Τα φρένα είναι υπεραρκετά για τις συνθήκες που θα κινηθεί ο Διαλπιστής μας, ο οποίος προσφέρεται και με DBCS σε συνεργασία με ABS που αυξάνει το βάρος στα 219 κιλά.





Αν έχετε GPS και περάσετε τις συντεταγμένες που φαίνονται στο πλάι της μοτοσυκλέτας, θα βρεθείτε στην Col de la Bonette την υψηλότερη κορυφή των Γαλλικών Άλπεων. Το πώς θα φτάσετε εκεί δε θα σας προβληματίσει διόλου, αφού είτε από χώμα, είτε από Autostrada, είτε από πόλεις, η απόλαυση της οδήγησης θα έχει την υπογραφή της Honda.






Κείμενο: Π. Γ. Αναστασόπουλος
Φωτό: Αλέξανδρος Γιώτης

avatar
Π.Γ.Α
Super Member
Super Member

Αριθμός μηνυμάτων : 476
Registration date : 04/01/2008

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης