GSXR 1000 K6
Σελίδα 1 από 1
GSXR 1000 K6
GSXR 1000 K6
Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ
…Αν δε χώρας μέσα σε μια ονειροπαγίδα, αν
δε χώρας σε μια αγκαλιά φυλακή… τότε δε σου μένει τίποτα άλλο από το να
κάνεις δκή σου μια τζίξερ. Μια μοτοσυκλέτα ιδανική για αναβάτες, διψασμένους
για ταχύτητα. Μια μοτοσυκλέτα που θα σε μετατρέψει με χαρακτηριστική ευκολία σε
λάτρη των χρονομέτρων. Το πρώτο που θα κάνεις μόλις την αποκτήσεις θα είναι να
βγάλεις κάρτα TEOPASS για να καταφέρνεις να είσαι πιο τακτικά σε Σέρρες ή Μέγαρα,
στο φυσικό χώρο δηλαδή αυτής της βασίλισσας. Όχι ότι δεν ταιριάζει και στις
φιδίσιες διαδρομές της χώρας μας, αλλά την αστική μετακίνηση απλά την ξεχνάς.
Βλέποντάς την
από μακριά, διακρίνεις εύκολα γιατί σχεδιάστηκε. Μικρούλα και μεστή, έχει
εκείνες τις γωνίες, που επιτρέπουν να μη σε απασχολεί το πώς θα σταθείς πάνω
της προκειμένου να έχεις τη θέση που ταιριάζει σε κάθε περίπτωση. Και αυτό
αποδεικνύεται μόλις ανέβεις πάνω της. Οι γωνίες που βρίσκονται τα χέρια σου, ο
κορμός σου και τα πόδια σου είναι οι ιδανικότερες για να μπείς στην ψυχολογία
του Chris Vermuelen ή του Loris Capirossi.
Τα κλιπ ονς είναι σε τέτοια θέση ώστε σε συνδυασμό με τα μαρσπιέ και τη σέλα,
ένας μετρίου αναστήματος αναβάτης να μπορεί να παίξει το σώμα του όπως ακριβώς
θέλει, το δε ντεπόζιτο έχει τέτοιο κόψιμο ώστε ο μηρός να κλειδώνει με μεγάλη
ευκολία όταν θέλει κανείς να αφήσει υλικό από τις ξύστρες του σε Μέγαρα ή
Σέρρες. Σε δημόσιο δρόμο δε, είναι απόλυτα κατανοητό γιατί μια τέτοια μοτοσυκλέτα αποτελεί ίσως την ασφαλέστερη
λύση για τα ελληνικά ασφάλτινα δεδομένα (!).
Με αναρτήσεις
που ρυθμίζονται ακριβώς στα μέτρα σου, φρένα υπεράνω κριτικής μιας και οι
ακτινικές δαγκάνες γραπώνουν αποφασιστικά τους 310mm δίσκους,
ακινητοποιώντας την οπουδήποτε με χαρακτηριστική ασφάλεια και βάρος που φέρνει
την αναλογία κιλού ανά ίππο πλησιέστερα στην μονάδα, έχεις τον απόλυτο έλεγχο
εσύ κι όχι οι συνθήκες. Ακόμη και λάθος να κάνεις μέσα σε μια στροφή, έχεις τα
περιθώρια να το διορθώσεις με μια απλή μετατόπιση του βάρους σου σε συνδυασμό
με το γκάζι. Το βάρος (167 κιλά άνευ υγρών) και το μεταξόνιο, προσφέρουν απίστευτα
περιθώρια κλίσεων, ενώ ο κινητήρας είναι ένα διαμάντι σε συσκευασία μετάλλου.
Έχεις στο δεξί σου καρπό να διαχειριστείς 175 άλογα, κι αν ξέρεις το πώς, τότε
είσαι ο πιο ευτυχισμένος αναβάτης στον πλανήτη. Μέχρι τις 6000 στροφές
βρίσκεσαι σε ανεκτά όρια για τις αντοχές του οργανισμού σου στα G, ενώ πάνω από αυτό το όριο
χρειάζεσαι antiG φόρμα. Πέρα από το χιούμορ η επιτάχυνση που νιώθεις εκεί,
βρίσκεται σε δυσθεώρητα ύψη για την καθημερινότητά σου. Τα 299χλμ τελικής
έρχονται πολύ γρήγορα και η ταχύτητα κίνησης φτάνει πολύ ψηλά, συνυπολογίζοντας
και την απαλότατη αίσθηση σε αυτό, ένα χαρακτηριστικό που στην πίστα είναι
χάρισμα, στον έξω κόσμο όμως θέλει ξεχωριστή προσοχή.
Φυσικά για να
απολαύσεις τις χάρες που σου προσφέρονται σε μια gsxr θα πρέπει
να κάνεις υπομονή μέχρι να ολοκληρωθεί το αυτοκινητοδρόμιο της Χαλανδρίτσας, ή
να μετακομίσεις σε Σέρρες ή Μέγαρα. Από την άλλη μπορεί να ανήκεις στο 1% των
ελλήνων αναβατών που γνωρίζουν το πώς να απολαύσουν οπουδήποτε το μέγιστο από μια
τέτοια παιχνιδομηχανή…
Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ
…Αν δε χώρας μέσα σε μια ονειροπαγίδα, αν
δε χώρας σε μια αγκαλιά φυλακή… τότε δε σου μένει τίποτα άλλο από το να
κάνεις δκή σου μια τζίξερ. Μια μοτοσυκλέτα ιδανική για αναβάτες, διψασμένους
για ταχύτητα. Μια μοτοσυκλέτα που θα σε μετατρέψει με χαρακτηριστική ευκολία σε
λάτρη των χρονομέτρων. Το πρώτο που θα κάνεις μόλις την αποκτήσεις θα είναι να
βγάλεις κάρτα TEOPASS για να καταφέρνεις να είσαι πιο τακτικά σε Σέρρες ή Μέγαρα,
στο φυσικό χώρο δηλαδή αυτής της βασίλισσας. Όχι ότι δεν ταιριάζει και στις
φιδίσιες διαδρομές της χώρας μας, αλλά την αστική μετακίνηση απλά την ξεχνάς.
Βλέποντάς την
από μακριά, διακρίνεις εύκολα γιατί σχεδιάστηκε. Μικρούλα και μεστή, έχει
εκείνες τις γωνίες, που επιτρέπουν να μη σε απασχολεί το πώς θα σταθείς πάνω
της προκειμένου να έχεις τη θέση που ταιριάζει σε κάθε περίπτωση. Και αυτό
αποδεικνύεται μόλις ανέβεις πάνω της. Οι γωνίες που βρίσκονται τα χέρια σου, ο
κορμός σου και τα πόδια σου είναι οι ιδανικότερες για να μπείς στην ψυχολογία
του Chris Vermuelen ή του Loris Capirossi.
Τα κλιπ ονς είναι σε τέτοια θέση ώστε σε συνδυασμό με τα μαρσπιέ και τη σέλα,
ένας μετρίου αναστήματος αναβάτης να μπορεί να παίξει το σώμα του όπως ακριβώς
θέλει, το δε ντεπόζιτο έχει τέτοιο κόψιμο ώστε ο μηρός να κλειδώνει με μεγάλη
ευκολία όταν θέλει κανείς να αφήσει υλικό από τις ξύστρες του σε Μέγαρα ή
Σέρρες. Σε δημόσιο δρόμο δε, είναι απόλυτα κατανοητό γιατί μια τέτοια μοτοσυκλέτα αποτελεί ίσως την ασφαλέστερη
λύση για τα ελληνικά ασφάλτινα δεδομένα (!).
Με αναρτήσεις
που ρυθμίζονται ακριβώς στα μέτρα σου, φρένα υπεράνω κριτικής μιας και οι
ακτινικές δαγκάνες γραπώνουν αποφασιστικά τους 310mm δίσκους,
ακινητοποιώντας την οπουδήποτε με χαρακτηριστική ασφάλεια και βάρος που φέρνει
την αναλογία κιλού ανά ίππο πλησιέστερα στην μονάδα, έχεις τον απόλυτο έλεγχο
εσύ κι όχι οι συνθήκες. Ακόμη και λάθος να κάνεις μέσα σε μια στροφή, έχεις τα
περιθώρια να το διορθώσεις με μια απλή μετατόπιση του βάρους σου σε συνδυασμό
με το γκάζι. Το βάρος (167 κιλά άνευ υγρών) και το μεταξόνιο, προσφέρουν απίστευτα
περιθώρια κλίσεων, ενώ ο κινητήρας είναι ένα διαμάντι σε συσκευασία μετάλλου.
Έχεις στο δεξί σου καρπό να διαχειριστείς 175 άλογα, κι αν ξέρεις το πώς, τότε
είσαι ο πιο ευτυχισμένος αναβάτης στον πλανήτη. Μέχρι τις 6000 στροφές
βρίσκεσαι σε ανεκτά όρια για τις αντοχές του οργανισμού σου στα G, ενώ πάνω από αυτό το όριο
χρειάζεσαι antiG φόρμα. Πέρα από το χιούμορ η επιτάχυνση που νιώθεις εκεί,
βρίσκεται σε δυσθεώρητα ύψη για την καθημερινότητά σου. Τα 299χλμ τελικής
έρχονται πολύ γρήγορα και η ταχύτητα κίνησης φτάνει πολύ ψηλά, συνυπολογίζοντας
και την απαλότατη αίσθηση σε αυτό, ένα χαρακτηριστικό που στην πίστα είναι
χάρισμα, στον έξω κόσμο όμως θέλει ξεχωριστή προσοχή.
Φυσικά για να
απολαύσεις τις χάρες που σου προσφέρονται σε μια gsxr θα πρέπει
να κάνεις υπομονή μέχρι να ολοκληρωθεί το αυτοκινητοδρόμιο της Χαλανδρίτσας, ή
να μετακομίσεις σε Σέρρες ή Μέγαρα. Από την άλλη μπορεί να ανήκεις στο 1% των
ελλήνων αναβατών που γνωρίζουν το πώς να απολαύσουν οπουδήποτε το μέγιστο από μια
τέτοια παιχνιδομηχανή…
Π.Γ.Α- Super Member
- Αριθμός μηνυμάτων : 476
Registration date : 04/01/2008
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|