ZZR 1400
Σελίδα 1 από 1
ZZR 1400
ΤΑΞΙΔΙΑΡΑ ΨΥΧΗ
Λονδίνο Άμστερνταμ ή Βερολίνο,
έχεις ξεχάσει που ακριβώς θέλεις να πάς, Όσα κι αν θέλεις δανεικά πια δε σου
δίνω, να κάνεις βόλτα με το ΖούΖουRα… Αυτοί οι στίχοι, έρχονται στο μυαλό του καθενός, που
ανεβαίνει σε αυτή τη μοτοσυκλέτα. Από όποια μεριά κι αν τη δείς, έχεις το
αίσθημα ότι δημιουργήθηκε για ένα και μοναδικό σκοπό: το να καταπίνει
χιλιόμετρα γρήγορα κι άκοπα.
Πράγματι, είναι σχεδιασμένη για υπερ-τουρισμό, κρίνοντας οπτικά και μόνο. Με αψεγάδιαστο αεροδυναμικό σχήμα, με
σέλα ικανή να χωρέσει μια μικρή παρέα, φαίρινγκ που προστατεύει το σώμα αναβάτη
και συναναβάτη από όλα τα καιρικά φαινόμενα, με δεύτερο αντικραδασμικό άξονα, τεπόζιτο
22lt κι όλες εκείνες τις λεπτομέρειες που αφήνουν τον ταξιδευτή αμέριμνο
να απολαύσει πάσης φύσεως δρόμο, είτε εθνικό είτε επαρχιακό. Η απαραίτητη
υποδομή για αυτό το σκοπό, υπάρχει παντού, ενδεικτικά αναφέροντας τα ειδικά
γαντζάκια για τις επιπλέον αποσκευές, διακριτικά τοποθετημένα κάτω από την
πανέμορφη ουρά. Τα όργανά της αγγίζουν τα υψηλότερα στάνταρντς αισθητικής,
ποιότητας και πληροφορίας, και οι τέσσερις προβολείς της κάτω από το ram air, μπορούν να χρησιμοποιηθούν άνετα
και ως αντιεροπορικά.
Μόλις ανέβεις στη μοτοσυκλέτα
αντιλαμβάνεσαι πως η σέλα είναι τεράστια. Οι γωνίες του σώματος είναι τόσο
ιδανικά τοποθετημένες που πραγματικά μπορείς να μείνεις επάνω μέχρι να φτάσεις
στο Λονδίνο. Το τιμόνι με μεγάλο άνοιγμα και ιδανικό μοχλό σου δίνει την
αίσθηση πως βρίσκεσαι σε πολύ ελαφρύτερη μοτοσυκλέτα. Τα 218 «στεγνά» κιλά της
ακούγονται πολλά, μα μόνο η πλάστιγγα τα μαρτυρά, καθώς στο δρόμο αυτά δε
φαίνονται πουθενά απολύτως. Βέβαια όταν έχεις στον δεξύ σου καρπό 10 κιλά ροπής στις 2000
στροφές, από 1352κ.ε., σίγουρα δε σε απασχολεί και πολύ κάτι τέτοιο. Το πιο
εντυπωσιακό όμως είναι πως μέχρι τις 5500 στροφές το μόνο που αισθάνεσαι είναι
μια μεταξένια αίσθηση απαλότητας. Από κει και πάνω απλά αισθάνεσαι την απόλυτη
δύναμη της επιτάχυνσης.
Με το monocoque αλουμινένιο όμως πλαίσιο που προέρχεται
από το ZX-12R και τον κινητήρα από κάτω, σαν ενεργό κομμάτι του, δίνει απόλυτη
σαφήνεια, από μια κλειστή φουρκέτα ως και στην τελική. Βέβαια πέρα από την
απόλυτη αίσθηση στην ευθεία (13,7
κιλά ροπής στις 7700σαλ και ονομαστικά 280(!)χλμ/ω
τελικής, φηφιακά κομμένης) το μεγαλύτερο μεταξόνιο από τον προκάτοχό του και τα
βελτιωμένα προγράμματα στον ηλεκτρονικό εγκέφαλο, σε σιγοντάρουν στις στροφές
δίνοντάς σου την αίσθηση ότι απογειώνεσαι από την μια στροφή στην άλλη! Βέβαια To ιδανικό ζύγισμα και το μεγάλο
τιμόνι σε βοηθούν να στρίψεις με άνεση στα κλειστά κομμάτια ενώ το εξελιγμένο και
ρυθμιζόμενο μπροστινό, σου εμπνέει σιγουριά από supersport μοτοσυκλέτα. Τέτοια ροπή και
ταχύτητα βέβαια επιβάλλουν και απαιτητικές δυνάμεις στα φρένα, οπότε δε θα
μπορούσαν στο Akashi να επιλέξουν κάτι λιγότερο από τις νέες ακτινικές δαγκάνες, τη νέα τρόμπα και τις
δυο δισκόπλακες των 310mm. Είναι ικανότατα να σταματήσουν το τεράστιο αυτό
θηρίο των 257κιλών (γεμάτο) με απόλυτη ασφάλεια και σιγουριά. Βέβαια κι η επιλογή
του ΑΒS πάντα είναι καλοδεχούμενη κάνοντας τη διαφορά κι αφήνοντας πάσα
αμφισβήτηση ανεπάρκειας μακρυά από το μυαλό μας.
Συνοψίζοντας θα λέγαμε πως
επιτέλους η Kawasaki, μετά από 16 χρόνια, κατάφερε και δημιούργησε πάλι μια
μοτοσυκλέτα σταθμό στην ιστορία των δυο τροχών. Μια μοτοσυκλέτα ορόσημο, τόσο
στον τομέα του τουρισμού, όσο και στον ευρύτερο χώρο. Ολοκληρωμένη κι
αψεγάδιαστη, θα μπορούσε κανείς να πεί πως επαναπροσδιορίζει το σύγχρονο
μεστό τουρισμό!
Λονδίνο Άμστερνταμ ή Βερολίνο,
έχεις ξεχάσει που ακριβώς θέλεις να πάς, Όσα κι αν θέλεις δανεικά πια δε σου
δίνω, να κάνεις βόλτα με το ΖούΖουRα… Αυτοί οι στίχοι, έρχονται στο μυαλό του καθενός, που
ανεβαίνει σε αυτή τη μοτοσυκλέτα. Από όποια μεριά κι αν τη δείς, έχεις το
αίσθημα ότι δημιουργήθηκε για ένα και μοναδικό σκοπό: το να καταπίνει
χιλιόμετρα γρήγορα κι άκοπα.
Πράγματι, είναι σχεδιασμένη για υπερ-τουρισμό, κρίνοντας οπτικά και μόνο. Με αψεγάδιαστο αεροδυναμικό σχήμα, με
σέλα ικανή να χωρέσει μια μικρή παρέα, φαίρινγκ που προστατεύει το σώμα αναβάτη
και συναναβάτη από όλα τα καιρικά φαινόμενα, με δεύτερο αντικραδασμικό άξονα, τεπόζιτο
22lt κι όλες εκείνες τις λεπτομέρειες που αφήνουν τον ταξιδευτή αμέριμνο
να απολαύσει πάσης φύσεως δρόμο, είτε εθνικό είτε επαρχιακό. Η απαραίτητη
υποδομή για αυτό το σκοπό, υπάρχει παντού, ενδεικτικά αναφέροντας τα ειδικά
γαντζάκια για τις επιπλέον αποσκευές, διακριτικά τοποθετημένα κάτω από την
πανέμορφη ουρά. Τα όργανά της αγγίζουν τα υψηλότερα στάνταρντς αισθητικής,
ποιότητας και πληροφορίας, και οι τέσσερις προβολείς της κάτω από το ram air, μπορούν να χρησιμοποιηθούν άνετα
και ως αντιεροπορικά.
Μόλις ανέβεις στη μοτοσυκλέτα
αντιλαμβάνεσαι πως η σέλα είναι τεράστια. Οι γωνίες του σώματος είναι τόσο
ιδανικά τοποθετημένες που πραγματικά μπορείς να μείνεις επάνω μέχρι να φτάσεις
στο Λονδίνο. Το τιμόνι με μεγάλο άνοιγμα και ιδανικό μοχλό σου δίνει την
αίσθηση πως βρίσκεσαι σε πολύ ελαφρύτερη μοτοσυκλέτα. Τα 218 «στεγνά» κιλά της
ακούγονται πολλά, μα μόνο η πλάστιγγα τα μαρτυρά, καθώς στο δρόμο αυτά δε
φαίνονται πουθενά απολύτως. Βέβαια όταν έχεις στον δεξύ σου καρπό 10 κιλά ροπής στις 2000
στροφές, από 1352κ.ε., σίγουρα δε σε απασχολεί και πολύ κάτι τέτοιο. Το πιο
εντυπωσιακό όμως είναι πως μέχρι τις 5500 στροφές το μόνο που αισθάνεσαι είναι
μια μεταξένια αίσθηση απαλότητας. Από κει και πάνω απλά αισθάνεσαι την απόλυτη
δύναμη της επιτάχυνσης.
Με το monocoque αλουμινένιο όμως πλαίσιο που προέρχεται
από το ZX-12R και τον κινητήρα από κάτω, σαν ενεργό κομμάτι του, δίνει απόλυτη
σαφήνεια, από μια κλειστή φουρκέτα ως και στην τελική. Βέβαια πέρα από την
απόλυτη αίσθηση στην ευθεία (13,7
κιλά ροπής στις 7700σαλ και ονομαστικά 280(!)χλμ/ω
τελικής, φηφιακά κομμένης) το μεγαλύτερο μεταξόνιο από τον προκάτοχό του και τα
βελτιωμένα προγράμματα στον ηλεκτρονικό εγκέφαλο, σε σιγοντάρουν στις στροφές
δίνοντάς σου την αίσθηση ότι απογειώνεσαι από την μια στροφή στην άλλη! Βέβαια To ιδανικό ζύγισμα και το μεγάλο
τιμόνι σε βοηθούν να στρίψεις με άνεση στα κλειστά κομμάτια ενώ το εξελιγμένο και
ρυθμιζόμενο μπροστινό, σου εμπνέει σιγουριά από supersport μοτοσυκλέτα. Τέτοια ροπή και
ταχύτητα βέβαια επιβάλλουν και απαιτητικές δυνάμεις στα φρένα, οπότε δε θα
μπορούσαν στο Akashi να επιλέξουν κάτι λιγότερο από τις νέες ακτινικές δαγκάνες, τη νέα τρόμπα και τις
δυο δισκόπλακες των 310mm. Είναι ικανότατα να σταματήσουν το τεράστιο αυτό
θηρίο των 257κιλών (γεμάτο) με απόλυτη ασφάλεια και σιγουριά. Βέβαια κι η επιλογή
του ΑΒS πάντα είναι καλοδεχούμενη κάνοντας τη διαφορά κι αφήνοντας πάσα
αμφισβήτηση ανεπάρκειας μακρυά από το μυαλό μας.
Συνοψίζοντας θα λέγαμε πως
επιτέλους η Kawasaki, μετά από 16 χρόνια, κατάφερε και δημιούργησε πάλι μια
μοτοσυκλέτα σταθμό στην ιστορία των δυο τροχών. Μια μοτοσυκλέτα ορόσημο, τόσο
στον τομέα του τουρισμού, όσο και στον ευρύτερο χώρο. Ολοκληρωμένη κι
αψεγάδιαστη, θα μπορούσε κανείς να πεί πως επαναπροσδιορίζει το σύγχρονο
μεστό τουρισμό!
Π.Γ.Α- Super Member
- Αριθμός μηνυμάτων : 476
Registration date : 04/01/2008
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|