TRIUMPH TIGER 1050

Πήγαινε κάτω

TRIUMPH TIGER 1050

Δημοσίευση  Π.Γ.Α Την / Το Κυρ 20 Ιαν - 13:53



Τίγρης= το πιο μεγαλόσωμο είδος στην κατηγορία των αιλουροειδών θηρευτών



Αν κάναμε έναν παραλληλισμό στην «πανίδα» των δυο τροχών, μόνο αυτή η μοτοσυκλέτα θα μπορούσε να κρατήσει επάξια αυτόν τον τίτλο. Για να είσαι τίγρης χρειάζεσαι τρία βασικά χαρακτηριστικά: Δύναμη - Ταχύτητα – Ευλυγισία, και ο Βρετανός Τίγρης μας τα διαθέτει και τα τρία…



Αρχικά, αυτό που ο καθένας πρέπει να παραδεχτεί είναι το design. Ξεκάθαρες γραμμές, απαλές γωνίες, αεροδυναμικά δοσμένη, σε κάνει να τη χαζεύεις αρκετή ώρα. Μέχρι που ο Θανάσης με την μπάσα φωνή του σε ξυπνάει από την απόλαυση και σου λέει: «τι θα γίνει, να το οδηγήσεις ήρθες ή να το κοιτάς;» Η αλήθεια είναι πως δεν θα με χάλαγε να το χαζεύω μόνο, αλλά τα «κακά» της δουλειάς βλέπετε, πρέπει να το οδηγούμε κιόλας...



«…απόλυτη οικειότητα…»
Η πρώτη εντύπωση που αποκομίζεις όταν ανεβαίνεις είναι η απόλυτη οικειότητα. Κουμπώνεις απόλυτα σε σέλα και τιμόνι, ενώ τα πόδια σου βρίσκονται σε μια από τις καταλληλότερες γωνίες για άνετο τουρισμό αλλά και «παιχνίδια». Το ντεπόζιτο είναι μινιμαλιστικό αλλά παράλληλα ιδανικό για να υποδεχτεί οποιοδήποτε tank bag, μέταλλο γαρ, ενώ οι πλαστικές απολήξεις του στο πλαίσιο λειτουργούν σαν stomp. Το τιμόνι είναι σε ιδανικό πλάτος για το μέσο όρο του Έλληνα αναβάτη, ενώ οι διακόπτες είναι λιτοί και λειτουργικοί. Με σέλα ικανή να αποστομώσει κάθε περίεργο και φινίρισμα που επιβεβαιώνει την γηραιά αλβιώνα και τις ποιοτικές της παραδόσεις υπόσχεται άνεση και λειτουργικότητα. Εκείνο όμως που μου έκανε ένα κλικ παραπάνω είναι ο πίνακας οργάνων… Έτσι όπως τον χρειάζομαι, λιτός και αναλυτικός χωρίς πολλά φρου φρου κι αρώματα. Το αναλογικό στροφόμετρο συνδυάζεται άψογα με το ψηφιακό ταχύμετρο, με τις ενδείξεις καυσίμου και θερμοκρασίας εύκολα ορατές, όπου έχεις και τις επιλογές του trip master, με το πόσα χιλιόμετρα σε βγάζει η βενζίνη κι άλλες πολύ ενδιαφέρουσες ενδείξεις που ελκύουν τους τουρίστες… Οι διαστάσεις της τώρα είναι πιο compact από ό,τι θα περίμενε κανείς, χωρίς να υπολείπεται σε προστασία από τα στοιχεία της φύσης. Ο σπορτιφ προορισμός της γίνεται ξεκάθαρος λοιπόν εκ πρώτης όψεως… Να φέρνει και λίγο σε μοτοσυκλέτα ρε αδερφέ!!!



«…κάτι μου θυμίζει…»
Και μοτοσυκλέτα θυμίζει περισσότερο από τη συμπεριφορά της στο δρόμο, παρά από όλα τα υπόλοιπα. Ο τρικύλινδρος φωνάζει βροντερά παρών και αδημονεί να νιώσει το γρανάζι της πρώτης να κουμπώνει. Όταν συμβεί αυτό αντιλαμβάνεσαι με περισσή ευκολία από πού προέρχεται αυτός ο κινητήρας… Δεν είναι καθόλου τυχαίο πλέον, ότι η κατηγορία των mega on-off προσανατολίζεται περισσότερο σε ασφάλτινους προορισμούς. Σε ανέμελο τουρισμό, αλλά και παιχνιδιάρικα στροφιλίκια. Έτσι ένας κινητήρας σαν αυτόν του Speed Triple φαντάζει πιο ιδανικός από οτιδήποτε άλλο… Χρειάζεται ιπποδύναμη, ροπή μα και αξιοπιστία. Όταν λοιπόν έχεις έτοιμο ένα τέτοιο πακέτο δεν το αφήνεις ανεκμετάλλευτο. Ιδίως όταν με αυτό, εξοπλίσεις ένα μοντέλο με δεκατριάχρονη λαμπρή ιστορία… Αυτή λοιπόν η πεπατημένη μας χάρισε τον καινούριο τίγρη, που σεβόμενος την παράδοση, προχωρά ένα βήμα πιο πέρα…


«…δύναμη παντού, αρμονικά δοσμένη…»
Όταν βάζεις πρώτη νιώθεις το συμπλέκτη να σε προ(σ)καλεί να παίξετε και να σηκώσεις τον μπροστινό τροχό. Το μόνο ευτυχώς κατάλοιπο των προηγούμενων μοντέλων με την τραχύτητα και τη σκληρότητά τους. Τότε καταλαβαίνεις για τι δύναμη μιλάμε… Μόλις ξαναποκτήσεις επαφή με την άσφαλτο(!), αισθάνεσαι τον κινητήρα να θέλει να ξεκολλήσει από την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα, αλλά ευτυχώς δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο... Είναι καλά δεμένος πάνω στο αλουμινένιο πλαίσιο, που αντικατέστησε το παλιό ατσάλι κι έτσι συνεπαίρνει μαζί του με περισσή χάρη τα λιγότερα από 200 κιλά, τόσα τουλάχιστον διατείνονται οι Βρετανοί για την μοτοσυκλέτα μας, άδεια. Στις υπόλοιπες ταχύτητες η αίσθηση παραμένει ίδια με τον γραμμικότατο ψεκασμό να παραξενεύει όσους γνώριζαν τις Triumph πριν το νέο αυτό μοτέρ. Δύναμη παντού, αρμονικά δοσμένη, σε κάθε σημείο της καμπύλης της ροπής που μεταφέρεται στο δρόμο με την αίσθηση ενός sport touring. Με αυτό το χαρακτηριστικό οι ανοιχτές και παρατεταμένες στροφές καταπίνονται για πλάκα, ενώ σε κλειστά κομμάτια, η απόκριση είναι άμεση και απόλυτη. Το στενό ρεζερβουάρ, το αλουμίνιο σε πλαίσιο και ψαλίδι, οι πολύ σαφείς αναρτήσεις μα πάνω από όλα η ακριβής χαρτογράφηση σου προσφέρουν ένα fun-bike. Στα πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ, η προσοχή σου δεν θα αποσπαστεί ούτε από κραδασμούς, ούτε από αέρα ή άλλα στοιχεία της φύσης, ούτε από έλλειψη δύναμης, η οποία υπερκαλύπτει κάθε γούστο. Για αυτό άλλωστε οι τροχοί (17αρηδες αμφότεροι) είναι εξοπλισμένοι με τα Michelin Pilot Road, ελαστικά σπορτίφ καταβολών. Αλλά και μέσα στις αστικές διαδρομές ο εν σειρά τρικύλινδρος ξεδιπλώνει την υπεροχή του σε χαμηλές στροφές και μικρές αποστάσεις. Οι μικρές της διαστάσεις και η εν γένει ευελιξία της συνδράμουν σε μια απροβλημάτιστη αστική μοτοσυκλέτα. Ένα είναι σίγουρο: πως αυτός ο κινητήρας θα σας εντυπωσιάσει τόσο με τα 115 άλογα (στις 9400 rpm), όσο και με τα 100Nm (στις 6250rpm)…



«…φορτωμένος και δικάβαλος ή με ξύστρες…»
Το στήσιμο είναι ιδανικό για ελληνικούς δρόμους, με την μπροστινή ανάρτηση της Showa να ρυθμίζεται απόλυτα κάνοντας το ανεστραμμένο πηρούνι να λειτουργεί άψογα (καιρός ήταν άλλωστε η Triumph να εγκαταλείψει το συμβατικό). Το ψαλίδι, αλουμινίου παρακαλώ, υπόσχεται ακαμψία και στη δίνει με το παραπάνω αφήνοντάς σε στην απόλυτη ηδονή των δυο τροχών. Ακόμη και στους δρόμους του Γαλαξειδίου, όταν η μοτοσυκλέτα είναι ξάπλα, δεν κουνάει καθόλου. Έχοντας την ευχέρεια να ρυθμίζεις τις αναρτήσεις όπου και όπως χρειάζεται, είσαι έτοιμος για κάθε είδους μοτο-βόλτα. Από χαλαρό δικάβαλο τουρισμό, φορτωμένος με μπαγκάζια, έως στροφιλίκι, λεπίδι με ξύστρες και γυρολόγια δεν ασχολείσαι παρά μόνο με τη διαδρομή… Οι ακτινικές διπίστονες δαγκάνες βοηθούν πολύ στην άψογη ακινητοποίηση του τίγρη, με μεγάλη άνεση, αρκεί να συνηθίσει κανείς την σφουγγαροειδή αρχική αίσθηση του μπροστινού (κάτι που μου πήρε γύρω στα δέκα χιλιόμετρα. Το πίσω είναι αψεγάδιαστο και όπου το χρειαστήκαμε μας έβγαλε ασπροπρόσωπους. Από ενεργητική ασφάλεια λοιπόν ο Τίγρης μας δεν υστερεί πουθενά…





«…φορτώστε…»
Εντυπωσιακή είναι και η υποστήριξη της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας με αξεσουάρ. Μια διαδικασία που όλοι πλέον οι Ευρωπαίοι μοτοκατασκευαστές σέβονται απόλυτα και εξελίσσουν σε μόνιμη βάση. Έτσι παρέχονται για το συγκεκριμένο μοντέλο από εργοστασιακές βαλίτσες στο χρώμα της μοτο και θερμαινόμενα γκριπς, μέχρι άλλες σέλες, όλα σχεδιασμένα ειδικά για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα. Έτσι έχετε κάθε επιλογή να δημιουργήσετε μια ξεχωριστή μοτοσυκλέτα μοναδική στις δικές σας προτιμήσεις…



avatar
Π.Γ.Α
Super Member
Super Member

Αριθμός μηνυμάτων : 476
Registration date : 04/01/2008

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης