KAWASAKI VERSYS 650

Πήγαινε κάτω

KAWASAKI VERSYS 650

Δημοσίευση  Π.Γ.Α Την / Το Κυρ 20 Ιαν - 12:03



Kawasaki Versys
κειμενο: Π.Γ.Α
φωτό: Χρήστος Τσιτσιμελής

Kawasaki Vers-atile Sys-tem*
*=Καβασάκι ευπροσάρμοστο σύστημα…
[i][u][
Πολλοί θα νομίζουν πως κάτι έπαθε το ER-6 και ψήλωσε μα δεν συνέβη τίποτα τέτοιο. Απλά ήρθε ο καιρός να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους εκεί στο Akashi, και να προτείνουν επιτέλους τη δική τους πρόταση στην κατηγορία των μοτοσυκλετών «τα κάνω όλα και συμφέρω». Και το κατάφεραν με έναν άκρως ιδιαίτερο τρόπο. Πήραν το πλαίσιο και το μοτέρ από το ER-6 και έφτιαξαν κάτι νέο…



Η αλήθεια είναι πως όταν την πρωτοείδα, παραξενεύτηκα από το περίεργο μασκάκι της. Ένας πολύ περίεργος προβολέας που το σίγουρο είναι πως σου προκαλεί … εντύπωση. Φαντάζομαι όσο πιο πολύ την κοιτάς τόσο πιο πολύ σου αρέσει. Βέβαια δεν είναι αυτό που σε απασχολεί όταν την καβαλάς, μα η αίσθηση ότι γνωρίζεστε από καιρό… κι είναι ιδιαίτερο συναίσθημα αυτό…
Η άνεση, στατικά, είναι απόλυτα δεδομένη για την πλειοψηφία των σωματότυπων των αναβατών μιας και η απόσταση από το έδαφος και το τιμόνι κρίνεται σε πολύ σωστά πλαίσια. Το αφρώδες της σέλας σε «αγκαλιάζει», ενώ ο «πίσω όροφος» (υπερυψωμένη σέλα συναναβάτη) θα παίξει και ρόλο sissy bar για την μέση, σε πολύωρες διαδρομές. Αν μη τι άλλο βολικό αφού η μοτοσυκλέτα αυτή ταξιδεύει χωρίς περιορισμούς τόσο από αυτονομία (19 λίτρα παίρνει το ντεπόζιτο) όσο και από αέρα!!! Ναι καλά διαβάζετε, όσο μικρό κι αν σας φαίνεται το φέρινγκ της είναι ικανό να σας προστατεύσει μέχρι και τα 180χλμ χωρίς να νιώθετε κάτι (και φανταστείτε ότι η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε τρείς θέσεις και την είχα στη μεσαία). Τα δε φουσκωμένα μάγουλα της, για να προστατέψουν το ψυγείο, λειτουργούν ωφέλιμα και για τα πόδια σας. Το μόνο κακό είναι η έλλειψη σχάρας που διορθώνεται πανεύκολα με μια after-market,ακόμη και από την ίδια την Kawasaki.



Εκείνο που σε εντυπωσιάζει όμως σαφέστατα είναι η ευκολία που μπορείς να χειριστείς τα 180 κιλά της, άδεια από υγρά, με αυτό το τιμόνι που προσφέρει απλόχερα την άνεση των επιτόπιων ελιγμών που τόσο ανάγκη έχεις εντός πόλης, ενώ δεν χρειάζεται να ασχοληθείς με τους καθρέπτες των ΙΧ. Το ύψος του από το έδαφος είναι ιδανικό για τα πεζοδρόμια, αν και εμείς οι σωστοί μοτοσυκλετιστές δεν κάνουμε τέτοια, έτσι δεν είναι; (!)…Το ότι οι μανέτες ρυθμίζονται είναι χαρακτηριστικό που λείπει από τον ευρύτερο ανταγωνισμό ενώ το απαλότατο κιβώτιο είναι ερωτεύσιμο για τους απανταχού χρήστες μοτοσυκλετών στην πόλη.




Κουμπώνεις πρώτη στο κιβώτιο και ο ήχος από τον εν σειρά δικύλινδρο σου φέρνει μνήμες παλιότερες που ακούν στο όνομα KLE, χωρίς ευτυχώς να έχει κρατήσει πολλά χουγια από αυτό, παρά μόνο λίγο από τον ήχο. Τα πολλά προικιά της όμως είναι εμφανή και ικανά να σε προκαλέσουν. Το ανάποδο πηρούνι (41mm) με τα σκληρά ελατήρια η πίσω ανάρτηση τοποθετημένη στο πλάι, με τις ρυθμιζόμενες απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς και προφόρτιση μπρος πίσω, το ψαλίδι gull arm (ή ψαλίδι μπανάνα όπως το λένε στο χωριό μου), οι δισκόπλακες μαργαρίτα (300αρα μπροστά και 220αρα πίσω) σε κάνουν να απορείς αν η μοτοσυκλέτα είναι σίγουρα ιαπωνική… Με τέτοια προίκα δύσκολα το πιστεύεις, μα όταν ανοίξεις το γκάζι πείθεσαι πως καβαλάς Kawasaki. Τι να κάνουμε το έχει το γκαζάκι της και το παραέχει. Θα πίστευε κανείς πως αυτός ο κινητήρας είναι παραπάνω από 650 κυβικά με 60 άλογα, αλλά δεν χρειάζεται αφού η σωστή χαρτογράφηση κάνει θαύματα στην εποχή μας. Έτσι τα περίπου 6 κιλά ροπής υπόσχονται απροβλημάτιστα χιλιόμετρα …Και μιας και τραβάει από χαμηλά κι αν έχεις όρεξη για παιχνίδια μπορείς πανεύκολα να τεστάρεις το πηρούνι (…όταν ξαναγγίξει το έδαφος ο μπροστινός τροχός). Εμένα πάντως μου δούλεψε μια χαρά… Και αν τύχεις και σε κάνα πολύ κλειστό στροφιλίκι, τότε θα ευχαριστηθείς ντριφτάρισμα μιας και η Versys motard-ίζει ασύστολα.



Συνηγορούν βέβαια σε αυτό και οι 17άρηδες τροχοί με την καρατιμόνα που σου υπόσχονται άφθονη αδρεναλίνη καθώς και τα μεγάλα όρια κλίσης. Άλλωστε αγοράκια είμαστε, ας εκκρίνουμε λίγες παραπάνω ορμόνες...Και σε αυτό βοηθάει πολύ η στιβαρότητα του πλαισίου και το ψαλίδι, που θυμίζουν ZXR (παλιές καλές εποχές), ενώ το μπροστινό είναι λουκούμι. Κάτι από άλλη κατηγορία ένα πράγμα. Ακόμη και το λευκό χρώμα στο αναλογικό στροφόμετρο σου θυμίζει πως αυτό που καβαλάς δεν είναι απλώς μια ακόμη μοτοσυκλέτα πόλης και για καμιά κοντινή απόδραση αλλά κάτι πιο ενδιαφέρον…




Σε ό,τι αφορά το χώμα, θα δυσκολευτείτε και αυτό είναι θέμα φυσικής. Με τέτοιας διαμέτρου τροχούς μόνο απλές βολτούλες σε ήπια εδάφη θα κάνετε άνετα ενώ από μακριά θα σας συμβούλευα να απολαμβάνετε πηγούλες και ρυάκια … Όχι ότι δεν θα πάει, απλά θα πάει με δυσκολία. Βέβαια η Kawasaki ποτέ δεν υποσχέθηκε σπα και λασπόλουτρα, υποσχέθηκε όμως ζωντάνια και δύναμη σε κάθε είδος ασφάλτου ακόμη και της ελληνικής είτε σε καλντερίμι ή σκυρόστρωτη οδό, είτε σε επαρχιακό, είτε σε Εγνατία...




Την καλύτερη περιγραφή την έδωσε ο φωτογράφος μας, ο Χρήστος γνωστός σερφίστας, που όταν ανέβηκε το παραλλήλισε με το σερφ και πόσο απλά και με εντυπωσιακή ευκολία μια απλή σανίδα δαμάζει και οικειοποιείται τα στοιχεία της φύσης έτσι και η Versys δαμάζει και οικειοποιείται τα στοιχεία της ασφάλτου…

avatar
Π.Γ.Α
Super Member
Super Member

Αριθμός μηνυμάτων : 476
Registration date : 04/01/2008

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης