MOTO GUZZI STELVIO 1200 4V

Πήγαινε κάτω

MOTO GUZZI STELVIO 1200 4V

Δημοσίευση  Π.Γ.Α Την / Το Πεμ 29 Μάης - 16:35



MOTO GUZZI

STELVIO 1200 4V




Το Passo di Stelvio κοντά στο Bolzano, με 2700μ υψόμετρο, είναι ένα από τα ομορφότερα περάσματα στην SS 38, πολύ κοντά στα Ιταλοαυστριακά σύνορα στις Άλπεις. Κάπως έτσι αντιμετωπίζει κανείς και το Moto Guzzi Stelvio 1200 4V. Μια κατασκευή με λατινικό ταπεραμέντο πολύ κοντά στην τευτονική φιλοσοφία. Το ιταλικό ταπεραμέντο ξετυλίγεται από την πρώτη ματιά. Τότε είναι, που αυτή η μοτοσυκλέτα σε κάνει να θυμηθείς ότι έχεις κι αισθήσεις τις οποίες κι ενεργοποιεί άμεσα με περισσή ευκολία, φέρνοντας στο μυαλό σου παλιές κι ωραίες εποχές που έβλεπες κι άκουγες συχνά πυκνά τον ιδιόμορφο αυτό κινητήρα, το χαρακτηριστικότερο γνώρισμα της ιταλικής φίρμας: τον V2 90ο εγκάρσια τοποθετημένο!



Πλέον στα 1200 κυβικά εκατοστά, τετραβάλβιδος και υπερκαλύπτοντας τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ρύπων, σου χαρίζει 105 ίππους και πάνω ένδεκα κιλά ροπής με τευτονική επάρκεια κι αυτοπεποίθηση. Κι αυτά με τον καλύτερο τρόπο, τον τρόπο δηλαδή να τα χαίρεσαι σε ορεινές σφιχτές διαδρομές.
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Αρχικά τη βλέπεις και αν μη τι άλλο σε εντυπωσιάζει. Οι τεράστιοι ολοστρόγγυλοι προβολείς της, μοναδικοί στην κατηγορία των τεράστιων on – off, ερεθίζουν την όραση και προχωράς με ροή στον αρρενωπό κινητήρα και την ξεχωριστή εξάτμιση. Αν και συγκαταλέγεται στην μεγαλύτερη κατηγορία μοτοσυκλετών, η σιλουέτα της είναι αρκετά λεπτή και το ύψος της σέλας της ικανοποιεί το μέσο ευρωπαίο αναβάτη. Το τιμόνι με ιδανικό άνοιγμα και κόψιμο θέτει τα άνω άκρα σε τουριστική στάση, ενώ οι διακόπτες ξενίζουν όχι ως προς τη θέση, αλλά ως προς τον τρόπο. Χρειάζεται άμεση εξοικείωση με το μπουτόν της μίζας και το διακόπτη της μεγάλης σκάλας που βρίσκεται στο pass, μιας κι είναι ιδιαίτερα! Η αντιολισθητική σέλα δε θα μπορούσε να είναι πιο άνετη, ενώ τα μασπιέ τόσο αναβάτη όσο και συναναβάτη είναι στην πιο ξεκούραστη θέση. Άσε δε, που χαρτιά και μικροαντικείμενα χωράνε στο κρυφό ντουλαπάκι στο ντεπόζιτο...








Κι αφού γυρίσεις το κλειδί καταλαβαίνεις τι έχεις ανάμεσα στα πόδια σου. Το ράθυμο ταρακούνημα της μοτοσυκλέτας σου θυμίζει πόσα χρόνια ιστορίας και παράδοσης βρίσκονται κρυμμένα σε αυτά τα 1151 κυβικά. Κουμπώνεις την πρώτη αλά ιταλικά, και φεύγεις ξένοιαστος για οπουδήποτε. Με την ηρεμία της εμπειρίας στο δρόμο και τη φρεσκάδα της ιταλικής φίρμας στα on – off νιώθεις σίγουρος. Είναι πολύ παράξενο πόσο ξεχωριστή αίσθηση αποκομίζεις από αυτή τη μοτοσυκλέτα. Ίσως αυτό οφείλεται στα 17 εταιρικά λογότυπα που βρίσκονται σε διάφορα σημεία στη μοτοσυκλέτα.



Στα ανοικτά κομμάτια η Stelvio πρωταγωνιστεί με την άνεση και τη σταθερότητά της, ενώ η ζελατίνα, που χειροκίνητα τοποθετείται όπου χρειάζεται, αφήνει τους στροβιλισμούς του αέρα μακρυά από αναβάτη και συναναβάτη. Δίπλα από τους προβολείς είναι τοποθετημένοι δυο ανεμοθώρακες που σπρώχνουν τον αέρα μακρυά από ανεπιθύμητες διαδρομές. Οι μόνιμα τοποθετημένες βάσεις τόσο για κεντρική όσο και πλαινές βαλίτσες δείχνουν ξεκάθαρα τον προορισμό της...




Το πραγματικό όμως παιχνίδι γίνεται στα κλειστά κομμάτια. Και πως θα μπορούσε να μη γίνει, όταν επί 99 συναπτά έτη η Moto Guzzi βρίσκεται δίπλα στις πιο ενδιαφέρουσες ιταλικές διαδρομές. Η Stelvio είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να σε μάθει άπειρα πράγματα και να στα μάθει καλά. Ένα από αυτά είναι οι κλειστές διαδρομές. Με τη σωστή χαρτογράφηση, το σχετικά ψηλά τοποθετημένο κέντρο βάρους, τις άψογες αλλά και παντού ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αλλά και με την καταλληλότερη επιλογή ελαστικού, σε εμπνέει να ανοίξεις παραπάνω το γκάζι. Οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης δε θα σε προβληματίσουν ιδιαίτερα, αφού μεταφέρεται ως δια μαγείας η πληροφόρηση από το οδόστρωμα άμεσα, ενώ οι τεράστιες δαγκάνες της Brembo εγγυώνται σίγουρη πέδηση. Αλλάζεις πανεύκολα γραμμές και είσαι πολύ πιο ευέλικτος από ό,τι θα περίμενες.



Ο ήχος του κινητήρα είναι ο αποκλειστικός αυτουργός του να ανεβάζεις συνεχώς τους ρυθμούς σου, ενώ όσο η στροφή πλησιάζει διχάζεσαι ανάμεσα στα φρένα και το κατέβασμα μιας σχέσης. Ξεχνάς τον τουρισμό και βουτάς στα γονίδια της παράδοσης της Moto Guzzi.




Συνοπτικά έχουμε μια πολυτελή και ποιοτική ιταλική δημιουργία που πραγματικά προσφέρει ποικιλία απολαύσεων και συγκινήσεων. Έχει ξεχωριστό λογότυπο, κινητήρα και ήχο και πολύ όρεξη να ανταγωνιστεί αρκετά δυνατούς αντιπάλους αντιπαραθέτοντας το ιταλικό της ταπεραμέντο!!!




ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ: Piaggio Hellas, 210 7572200
ΤΙΜΗ: 13.000 ευρώ
ΕΓΓΥΗΣΗ: 2 Xρόνια
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, αερόψυκτος, V2 90ο, 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1,151 κ.εκ. 95x81,2 χλστ
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: Ηλεκτρονικός ψεκασμός
ΙΣΧΥΣ: 105 ιπ/7.500 σ.α.λ.
ΡΟΠΗ: 10,8 χγμ/6.400 σ.α.λ
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα
ΠΛΑΙΣΙΟ: Σωληνωτό, ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1,535 μ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Τηλεσκοπικό, ανάποδο πηρούνι 50 χλστ, ένα αμορτισέρ πίσω
ΦΡΕΝΑ: Δισκόφρενα 320 χλστ (μπροστά), 282 χλστ (πίσω)
ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 110/80 - 19’’ (μπροστά), 180/55 – 17’’ (πίσω)
ΒΑΡΟΣ: 214 κιλά (άδεια), ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 18 λτ
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 82-84 εκ
avatar
Π.Γ.Α
Super Member
Super Member

Αριθμός μηνυμάτων : 476
Registration date : 04/01/2008

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης