APRILIA SL750 SHIVER

Πήγαινε κάτω

APRILIA SL750 SHIVER

Δημοσίευση  Π.Γ.Α Την / Το Παρ 11 Απρ - 15:32



«ΡΙΓΟΣ»

Aprilia SL750 Shiver

Όταν έχεις στο παλμαρέ σου 27 παγκόσμιους τίτλους και πάνω από 250 νίκες, είναι μονόδρομος να δημιουργήσεις κάτι ξεχωριστό και μοναδικό. Έτσι συνέβη και στην περίπτωση του Aprilia SL 750 Shiver. Μια μοτοσυκλέτα που έθεσε τον πήχη σε ψηλότερα επίπεδα.



Είναι γνωστό σε όλους ότι η δυσκολότερη κατηγορία των δυο τροχών είναι αυτή των γυμνών μοτοσυκλετών, μιας και εκεί δεν παίζει ρόλο μόνο η εμφάνιση και οι επιδόσεις αλλά κι η ευχρηστία στην καθημερινή αστική μετακίνηση. Σκεπτόμενοι λοιπόν αυτό στην μικρή εταιρία στο Noale σκέφτηκαν ότι για να αντιμετωπίσεις τον ανταγωνισμό χρειάζεσαι κάτι εντελώς νέο. Έτσι λοιπόν σχεδίασαν από το μηδέν τόσο τον κινητήρα, όσο και το πλαίσιο, με την ιδιαιτερότητα ότι αυτά γίνονταν παράλληλα, ώστε να λειτουργούν σε απόλυτο συγχρονισμό. Μιλάμε λοιπόν για ένα εντελώς νέο V2 90ο κινητήρα κι ένα από τα ξεχωριστά aprilia πλαίσια αλουμινίου.



Κάτι για το οποίο διακρίνεται η Ιταλία είναι για τις γυναίκες και το design. Στη συγκεκριμένη δημιουργία το design απλά ξεφεύγει από κάθε τετριμμένο στην κατηγορία, εκπαιδεύοντας την όρασή μας στην ιταλική τέχνη. Καθαρές γραμμές που ξεκινούν από τον απέριττο προβολέα συνεχίζουν στο γωνιώδες τεπόζιτο και το αλουμινένιο χωδορικτύωμα ενώ το πίσω αμορτισέρ πλάι τοποθετημένο σε προετοιμάζει για το μεγάλο ατού της, τις εξατμίσεις. Η ποιότητα της κατασκευής της φαίνεται αλλά και είναι ξεχωριστή, και κάθε τι είναι τοποθετημένο πάνω σε αυτή τη μοτοσυκλέτα με σκοπό τη λειτουργικότητα και την ευχρηστία.







Αυτή την ευχρηστία την αντιλαμβάνεσαι αμέσως μόλις ανέβεις στη μοτοσυκλέτα, από τις αρμονικότατες γωνίες που σχηματίζει το κορμί σου, πάνω στην μαλακότατη σέλα. Βέβαια αυτή γίνεται ακόμη πιο αισθητή όταν αρχίσει να κινείται. Πανάλαφρη (189kg) και πανεύκολη στην κύλισή της σε κάνει να απορείς για αυτή την αίσθηση. Η απάντηση βρίσκεται στην εντελώς νέα ηλεκτρονική διαχείριση του δεξιού σου γκριπ, εγκαινιάζοντας την νέα εποχή στις καθημερινές μοτοσυκλέτες, το γνωστό ”ride by wire”. Έτσι σε εκατοστά του δευτερολέπτου η δική σου εντολή στο γκάζι, επεξεργάζεται ηλεκτρονικά από τον εγκέφαλο της μοτοσυκλέτας και δίνεται εντολή στα εντελώς νέα και λεπτότερα μπεκ για την ομαλότερη και καταλληλότερη διαδικασία καύσης. Με τον τρόπο αυτό η αστική καθημερινότητα γίνεται απροβλημάτιστη και σε καμμία περίπτωση δεν αντιλαμβάνεσαι ότι διαχειρίζεσαι 750 ολόκληρα κυβικά. Έτσι ο κινητήρας αυτός σε συνδυασμό με το μεγάλο τιμόνι , το αμελητέο για τέτοια μοτοσυκλέτα βάρος, τα ικανότατα φρένα και το ανtεστραμμένο 43άρι μπροστινό αποτελούν μια από τις ιδανικότερες commuter δημιουργίες.



Όμως μια τέτοια κούκλα δεν την κρατάς κλεισμένη μόνο στην πόλη, μα πρέπει που και που να την πηγαίνεις κάπου, έστω ας πούμε σε μια ορεινή διαδρομή. Σε μια διαδρομή δηλαδή που μπορεί εύκολα να αντιμετωπίσει τον οποιοδήποτε αντίπαλο. Εκμεταλλευόμενη στο έπακρο τη ροπή από χαμηλά (V2 κινητήρας γαρ) και ηλεκτρονικά διαχειριζόμενη τους 95(!) ίππους της, κερδίζει πολύ έδαφος στην έξοδο της στροφής. Στην είσοδο δε, το αλουμινένιο πλαίσιο, το 43άρι ανεστραμμένο πηρούνι και τις τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες (με τα μεταλλικά της σωληνάκια) διορθώνει κάθε λάθος σου με χαρακτηριστική ευκολία. Είναι το στήσιμο τέτοιο δε, που απλά κραυγάζει aprilia. Το ψαλίδι αν και τοποθετημένο στο πλάι, απορροφά κάθε ανισοκατανομή των τεράστιων δυνάμεων που προκύπτουν σε συνεχόμενη και οριακή κατάχρηση. Βέβαια αυτό δεν είναι τοποθετημένο εκεί από τύχη ή σχεδιαστική ιδιοτροπία, μα έχει απόλυτη ουσία αφού άφησε χώρο ικανό να μπούν οι εξατμίσεις στη θέση αυτή, έτσι ώστε να αφήσουν τον κινητήρα να αποδώσει στο μέγιστο.



Αν λοιπόν επενδύσεις 7990,00€ σε αυτή τη μοτοσυκλέτα αμέσως αποκτάς το πιο απροβλημάτιστο μέσο να μυηθείς με τον ιδανικότερο τρόπο στο χώρο των δύο τροχών, ή αν είσαι ήδη σε αυτό το στάδιο μπορείς να ξεζουμίσεις κάθε κυβικό εκατοστό της με τον απολαυστικότερο και πιο high tech τρόπο στην κατηγορία…


Κείμενο: Π.Γ.Αναστασόπουλος

Φωτό: Αλέξανδρος Γιώτης, Ηλίας Χρύσανθος

avatar
Π.Γ.Α
Super Member
Super Member

Αριθμός μηνυμάτων : 476
Registration date : 04/01/2008

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης