KAWASAKI Z750

Πήγαινε κάτω

KAWASAKI Z750

Δημοσίευση  Π.Γ.Α Την / Το Παρ 4 Απρ - 16:24



Kawasaki Z750


«Γυμνή Ινδιάνα»



Πολλοί μοτοσυκλετιστές είναι φανατικοί του «γυμνού». Κάποιοι άλλοι είναι φανατικοί λάτρεις της τεχνολογίας. Αν ενώσεις αυτές τις δύο φιλοσοφίες καταλήγεις εύκολα στην Kawasaki Z750…



Η εξέλιξη μιας από τις ιδανικότερες δημιουργίες του Akashi, είναι εδώ να μας υπενθυμίσει γιατί το μοντέλο αυτό είναι τόσο ψηλά στις προτιμήσεις των μοτοσυκλετιστών. Μικρή σε διαστάσεις, με αιχμηρό σχεδιασμό και αρμονικές γωνίες, σε προδιαθέτει για καθημερινή χρήση, αλλά και έντονη δράση. Η σέλα των 81,5 εκατοστών δεν κάνει διακρίσεις, ενώ οι γωνίες του σώματος του αναβάτη κρίνονται πολύ ξεκούραστες. Έτσι αντιλαμβάνεται εύκολα κανείς το λόγο που επιλέγει κάποιος τη Ζ750 τόσο για την καθημερινότητά του, όσο και για τις σαββατοκύριακες απολαύσεις του.






Ο υδρόψυκτος τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας, με βελτιωμένη συμπίεση καθώς και νέα χαρτογράφηση, γουργουρίζει από χαμηλά και συνεχίζει γραμμικότατα μέχρι τις 10,500 στροφές όπου και προσφέρει απλόχερα 106 ίππους να τους κάνεις ό,τι θελήσεις. Και μπορείς πραγματικά να τους κάνεις ό,τι θελήσεις μιας και είναι τόσο άμεση η απόκριση του γκαζιού (βλέπε ροπή 8 kgfm) που είτε βρίσκεσαι σε φανάρια, είτε σε ορεινή φουρκέτα, νιώθεις τη μοτοσυκλέτα προέκταση του σώματός σου. Σε αυτό συνηγορεί εντονότατα το στήσιμο της, με ρυθμιζόμενη την απόσβεση επαναφοράς στο μπροστινό ανεστραμμένο 41mm πηρούνι όσο και την προφόρτιση πίσω. Αν τις ρυθμίσεις σωστά τότε θα απολαύσεις ένα από τα καλύτερα ατσάλινα πλαίσια τύπου backbone, και σε συνδυασμό με τις διπλές διπίστονες δαγκάνες στους 300άρηδες μπροστινούς δίσκους τύπου petal, θα νιώσεις την ασφάλεια που χρειάζεσαι. Και πραγματικά τη χρειάζεσαι αυτήν την αίσθηση, γιατί εύκολα ξεχνιέσαι πάνω της.



Η πόλη δεν της είναι πρόβλημα, καθώς το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, η γραμμικότητα του κινητήρα της καθώς και οι σωστές αποστάσεις ακόμη και για μικρόσωμους αναβάτες της επιτρέπουν να αποτελεί μια από τις πιο αξιοσέβαστες commuter μοτοσυκλέτες. Όταν όμως αφήσεις τα όρια της πόλης και διαλέξεις το επαρχιακό δίκτυο τότε αυτός ο δεκτικός είλωτας μετατρέπεται σε μυρμηδόνα πολεμιστή. Πλαγιάζει με χαρακτηριστική άνεση κι ασφάλεια, ενώ ντεπόζιτο και μασπιέ σου επιτρέπουν να χρησιμοποιήσεις το κορμί σου με κάθε δυνατό τρόπο. Από στροφή σε στροφή το γκάζι είναι ό,τι ακριβώς χρειάζεσαι, χωρίς τις υπερβολές του χιλιάρη κινητήρα, οπότε οι χρόνοι μειώνονται χαρακτηριστικά. Βέβαια αυτά ισχύουν, σε φιδίσιες διαδρομές, γιατί η εθνική τη βρίσκει ράθυμη. Και πώς να μην είναι, αφού καμιά γυμνή Ινδιάνα δε θέλει να ταλαιπωρείται ο αναβάτης της από τον αέρα. Το μικρό μασκάκι της δεν είναι σε καμιά περίπτωση ικανό να σε προστατέψει σε ταχύτητες πάνω από 120-130 χλμ/ω, αλλά βέβαια ο ΚΟΚ δεν επιτρέπει μεγαλύτερες ταχύτητες ταξιδιού. Ο συναναβάτης δε θα αντιμετωπίσει ιδιαίτερο πρόβλημα αν είναι μικρόσωμος, αλλά στην περίπτωση αυτή ένα καλό αεροδυναμικό κράνος λύνει κάθε πρόβλημα.



Συμπερασματικά αυτό που θα χαρεί περισσότερο ο αναβάτης της είναι η πολυχρηστικότητα που θα του προσφέρει και η απροβλημάτιστη συμπεριφορά της σε κάθε περίσταση, είτε στην ήρεμη καθημερινότητα, είτε στην απαιτητική ορεινή διαδρομή. Βέβαια το λογότυπο της Kawasaki δεν είναι τυχαία στο ντεπόζιτο αυτής της μοτοσυκλέτας και καλά θα κάνει κανείς να μην τα βάλεις απερίσκεπτα μαζί της.



Κείμενο: Π. Γ. Αναστασόπουλος

Φωτό: Αλέξανδρος Γιώτης

avatar
Π.Γ.Α
Super Member
Super Member

Αριθμός μηνυμάτων : 476
Registration date : 04/01/2008

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης